【土耳其遊記 2019】土耳其九日遊(十)DAY 5 土耳其棉花堡 – 感覺中伏

(其實上年去左轉歐洲,但我竟然仲打緊呢個5年前既遊記)棉花堡呢個地方可能係我去過覺得最照騙既地方,而呢個照騙景點係要山長水遠舟車勞頓咁去的,可能十幾年前佢仲有水流果時係好靚,而家⋯⋯除非你大把時間,否則skip左不會可惜。如果你特登走過黎,咁我諗你都會有中伏既感覺。

棉花堡 Pamukkale 係土耳其西南部,同土耳其其他著名地方伊斯坦堡或者熱氣球鎮Cappadocia既陸路距離係10-14小時巴士,如果唔搭巴士,Rome2Rio話都可以從Istanbul搭飛機去Denizli再轉的士之類,咁可能三個鐘內去到,不過特登飛過去,再飛返Istanbul都係大工4程同花唔少錢,都未計本來去Cappadocia已經都係要飛機來回Istanbul,成件事都幾攰。咁山長水遠先到既地方,咁一定要好靚,靚到不枉此行先得啦,先睇下網上見到既棉花堡圖片先,真係吸引

上篇講到我前一日先去左西南海邊小鎮費拉玩,由費拉去棉花堡呢頭既 Denizli 就三個幾鐘巴士,其實都算係今個Trip比較短程既巴士路線了,都好彩我地本來都係會去費拉呢頭,唔完全係專程黎,否則睇完現實狀況,真係會覺得伏到嘔血。

話說Denizli呢頭除左棉花堡仲有另一個景點 希拉波利斯 Hierapolis,係D古希臘文明既古蹟黎,同棉花堡可以話痴埋一齊,於是呢日就去曬呢個古蹟+棉花堡,黎個世界遺產之旅咁。

由於都5年前,到左之後既細節我都唔太記得,相信呢日我地係先到落車就見到既遊客中心之類keep行李(因為晚上又要搭8 粒鐘通宵巴轉地方)。落車已經見到個棉花堡,左邊有大滑梯但我無印象果時有D咁既野

遊客中心都好似就係係棉花堡門口附近,而遊客中心前會有好多的士佬/shuttle司機,會同你講可以幾多錢車你去Hierapolis,建議你直接一野坐車上去左Hierapolis先,行完就會到棉花堡後門,之後反方向咁由山上面玩落山,就唔洗向上行山啦,然後又唔知點解我地信佢唔係黑的(可能因為果時睇其他遊記都係咁上下方前往)就上左車,價錢我都唔記得了,總之都係佢講果個價錢。諗返其實都啱,反方向咁玩仲好似去到邊都少人D,山腳最旺時你係山頂,個個上曬山頂你就係山腳咁,都少人好多,更重要係白色既範圍係規定赤腳行,呢度D地又硬又有D吉都唔好行,落山應該會舒服過上山。

Hierapolis 希拉波利斯

第一站先黎到古城,呢個地方唔係旅程重點,所以都無期望,去到就見到大片空地同無咩資訊既遺蹟(可能租audio guide會好好多,唔清楚有冇),總之整體上就係係烈日當空下行左幾個距離唔短既位睇下古蹟咁。好似之前咁,我去到寫遊記睇資料先知多D

Hierpolis 希臘文係聖城,呢個古城位於棉堡既山頂,古時呢度有温泉浴場、教堂、墓地、劇場咁

睇相都feel到真係要行下先到到有景點既位。

唔係講笑,真的好空曠,而且好多野都得返幾舊石。不過都有D野係完整DD:

呢個係最完整既建築。
睇完呢D都冇咩心機再仔細參觀,直落去棉花堡。

棉花堡 Pamukkale

其實去到呢度都仲係滿心期待,再Recap下我之前認知中既棉花堡係點先:

就係白雪雪,一層層,有好多天藍色/湖水綠既水既世界

不過一入去,首先見到,心諗咩黎,咁烏糟

其實我都睇到R曬頭,因為本來以前一直見開既相係一層層好多流水咁,點解好似得一片爛地加幾個水氹咁

D水我想像中係淡藍色,個池我想像係白色,呢D咩黎

可能係角度問題啦,我地就行去崖邊D既位啦,係有分別既,不過注意我影果時係crop左黑曬果堆石,影到最遠果邊,先有白色。但起碼終於見到D水係有淡藍色既出現,如果得呢Part又真係靚。我現實肉眼睇,呢個見得人既位都係佔好小部份,距離行人路都好遠。

加上背景係好深色既農地,都唔係果種白色世界既feel。下圖呢個另一角度同zoom左終於似返樣D,不過我有執過,現實上D白色石係好灰,或者啡啡地

上面係執過既相機相,下面係iPhone直出:

我影相會傾開避開最醜既部份,又有執相,實物真係無D相咁白

iPhone相:

以下呢群我覺得係全場比較白既位,如果佢有水應該會好靚,不過去到就係完全乾塘,我仲以為係季節問題,上網睇返,原來話因為之前棉花堡景區內既酒店排出廢水同遊客D鞋印令白色岩石變色,為左天然地令佢變返白,就決定比佢曬多D太陽,曬返白(要曬幾多年?!),所以而家既棉花堡本來儲水既位都唔再有水,以免佢少左機會曬白。 所以話以前黎可能好靚既,而家⋯⋯

IPHONE相:

下圖呢個位睇其實如果佢有水,真係應該會靚,但無水真係唔知係度睇緊咩
BTW果行人就係由山腳開始玩上黎既人,真係全程向上行的。

呢part 保養得比較好,不過都補下iphone圖,灰D但如果有藍色水係上面應該都會靚好多既:

棉花堡圍住一個湖,我無去到果頭睇

由於一路上山既路有好多個人造浴池,所以好多人著泳衣黎

都係果句,有水會好靚,無水就唔知黎睇咩

iPhone,呢Part真係算白了。
不過無水睇一片白色黎講,比較推薦去睇雪景,起碼真係白色先,除非你怕凍。

行下行下就進入左頭先講好多人造浴池既地帶,呢度個地都係唔知咩事

話說呢度要赤腳行,但其實佢個地面都唔平,行落係要就住力睇路行,唔係腳板可能都會痛,真係好吉:
基本上有人行既地方都係啡色既地,iphone:

沿途就係有唔同大小既呢D池,好多人玩水,黎到都建議著D易落水既裝束,浸下腳試下都好

難得影到無咩人既相, iphone,都似既

現實:

D路真係一D都唔好行,上山應該真係幾CHUR

當我行到山腳時,大部份人都上曬山,所以開始易影到無人既相,下面好似好白,現實都係啡啡地,但都算係咁

呢張睇返覺得都幾靚,不過我記得當日覺得呢個地方同靚字係無關係的

我一執相就會忍唔住執到無咁醜,所以以上既相都盡力比返D手機相大家參考下,會準D
睇完仲想唔去唔就自行決定了如果有FRD話想去我都會叫佢三思,用兩三日黎呢度,真係用黎去其他地方好過 純粹想打個咭影下照騙,白雪雪背景,咁都有既,但淡藍色泉水就難D影到。

落到山腳就完了呢個旅程,係時係食下野,出口我記得有間雪糕店你一見到就會想食,因為曬左咁耐好熱,我個FRD諗住都係果D價就直接要一支啦,當然又係有果D土耳其雪榚式撚客環節,呢個無問題,但最伏係最後佢講個價錢係貴到我地呆左,總之擺明係伏你同劏客,銀碼唔記得了,如果見到真係要小心。

入左一間落到去有好多土耳其地氈係入面既餐廳,叫Ottaman House Restaurant(圖右),幾有民族色彩,但睇返Google Map話執左了,記得都幾好味的,老闆娘好似仲好鐘意我個frd

只記得食左呢個酸酸甜甜地辣辣地既食物,好岩胃口

食完呢餐我地就返去拎行李準備上車出發去我好中意既蕃紅花城 Sanfranbolu 了

如果想睇更多歐洲遊記或問問行程資訊,
歡迎Like Facebook Page  芒果豆腐花遊記 ~


土耳其遊記 2019】土耳其九日遊 行程一覽https://bit.ly/3vUbHRX
【歐遊 2018】獨遊瑞法德奧17日童話小鎮仙境遊 路線行程 : https://wp.me/p8A312-14I
歡迎 Follow Facebook page 留意最新資訊同遊記: 芒果豆腐花遊記

Leave a Reply