【資訊】歐洲上網 – 流動數據及通話 SIM CARD

而家去旅行,用data黎google map搵路、搵交通絕對不可少得,所以當然要張可靠、耐用既上網 sim card。唔少人會問上網應該點搞,尤其一去就去N個國家,去到先買既咭會唔會其他國家用唔到…etc 呢篇係想提供幾個實惠方法比大家既,我唔包保最平,但係起碼係價錢合理。

首先,我唔建議去到當地先買,因為

  • 你無得由一落機就用,歐洲機場唔係個個都有free wifi,萬一有咩變數都無得即刻上網搵方法。
  • 當地 plan 多數貴過香港,而且未必for跨國用,跨國用既就貴更多,我2016年係荷蘭用Lebara黎歐遊係要用5歐買25 MB 7日…真係除左whatsapp / google map (講緊預先download曬D map) 就唔可以再上網…雖然而家歐盟data plan都通用既,但歐遊未必去親都係歐盟國家既…)
  • 去到要花時間 locate 間電訊公司出黎,都幾浪費時間,好似去一個景點咁。
  • 有D聽落平,但去到會不明不白地買唔到:
    我係西班牙馬德里入 Orange 買好多台灣人話抵玩既數據咭。首先,好多人等,我地行完一個鐘街返去先到我地;接住,佢要用passport登記,搞左一輪後,竟然話我地passport invalid,於是買唔到。最後,我地都係用返Lebara,同時又後悔點解唔係香港買定多D SIM CARD黎。
    另一個例子,我預先上網搵到一個意大利電訊公司既上網plan幾好,搵到間野後,佢竟然話佢果度無offer呢個plan,於是…繼續捱Lebara搶錢 plan。
  • 伏,我買過德國vodafone寫有1GB流量既sim card,最後用到第2日、125MB就cut左。去到店面問,佢話我已經用左1GB,但我比我手機既data count佢睇,得125MB,條友答:咁係你部機自己話125MB姐。我XXXX。我只係whatsapp google map同上高登,何來1GB?所以,講伏,一定當地買伏,尤其你唔識英文以外既文,有D條款可能miss左。

所以,我始終覺得當地買係伏,我2016年出發前係香港買定帶去果3張simcard先係最有用既。但係香港點買呢?其實好簡單:

  • 一、淘寶

    有淘寶acc又有時間等佢運落黎的話,只要上淘寶打 歐洲 上網 sim ,就會有大把選擇,
    而我 2016年買既超好用simcard果條link已經失效,所以係2018 年既歐遊就用左另一間,以下會有報告,另外如果你想自己搵既,係taobao上打 歐洲 上網 sim,按銷量搵,再睇評價就會搵到好用架啦。

    我2018年6月尾歐遊左一次,係以下淘寶link講既呢張sim card,買左用過後證實係可靠既,但有d野要注意!我今次就係呢間店買(係淘寶黎,但唔知點解個網會變左飛豬):

    https://traveldetail.fliggy.com/item.htm?id=552041654435&spm=a1z09.2.0.0.41602e8dVXBoLH&_u=jkluh4569bd

    睇下下圖,佢有好多款,有唔同既組合,你想1個月又有、半個月又有,一而星期又有,彈性選擇,連區域都揀到,所以我覺得好方便。我17日既旅程就一次過買左兩張下列既 C2:28天 12GB 4G流量+無限 2G流量(含通話) 贈送含瑞士c2,實際詳情就係下圖,以下我直接用左間店d圖,所以殘體字,將就下。

    (其實我當初6月果時買既商品名係「28天 12GB 4G流量+无限 2G流量(含通话) 赠送含瑞士/B2」,相信係而家(7月尾)下圖講既C2黎,證明佢既套餐名同編號成日改,記住以佢個網既內容為準,我呢度既下圖只係個例子)

    TB20_4qF4SYBuNjSspjXXX73VXa_!!3202055695.jpg

    到我手上既電話咭,其實係 3 UK既咭黎,其實我2年前幫襯果間taobao店賣既唔係3UK既卡,而係不知名既電訊公司,但一樣用得好好。我今次係咁啱買左 3UK既咭,唔係特登去搵既,另外,雖然香港都買到3UK,但taobao個價計返就比香港買平:
    香港購買地方(https://www.price.com.hk/product.php?p=262541
    如要去瑞士記住問下包唔包瑞士

    淘寶呢張,一定要注意幾樣野(以下係2018年8月係店家描述copy落黎):

    卡片是4g卡,所有套餐信號包含4GLTE/3G信號,以當地信號為主。

    1.B3-6GB套餐自行看說明書發短信開通套餐使用,直接使用扣話費上網。其他套餐購卡需要填寫好正確的出行時間,我們按此時間提前三天左右開通!!!改期提前4-5天聯系。

    2.所有套餐包含的分鐘數是歐盟覆蓋國家的手機號,固話不保證免費。註意:在英國不能撥打歐洲電話,要撥打的充值話費額外撥打扣費

    3.港澳台順豐到付或者寄付30元 不包郵。

    4.C套餐,在歐洲使用最多9GB,剩餘流量英國使用

    5. C套餐熱點(我諗佢想講share wifi方面)不穩定不保證,介意的建議買AB套餐!

     

    淘寶既3UK電話咭簡介、個人經驗分享、注意事項:

    我2018年6-7月使用左係以上淘寶link買既SIM CARD(其實係3UK黎),
    我果張個商品名係:28天 12GB 4G流量+無限 2G流量(含通話) 贈送含瑞士

    以下係用後報告

  • 速度
    雖然個名寫4G,但其實我呢張sim card係英國4G,英國以外既歐洲國家最高速係得3G,並沒有4G網絡,呢方面既差異其實佢係下面詳細描述都應該有寫,我果時就無為意所以買左3G既card,比我揀實揀4G,大家揀果時記住唔好只係睇個名黎揀。因此,如果想瘋狂睇片既,呢張就未必啱你。雖然我買左3G,但我用作搵路、睇資料、聯絡既基本上都夠用
  • 穩定性
    佢係天鵝堡、國王湖呢d山卡啦地方,以及長途火車既車程可能得E或者無服務,但以我觀察個個都係咁,所以未必係張咭既問題,而係地方問題。而係正常城市、瑞士山上等地,都用到穩定既3G網絡,所以我覺得都可靠的。

    用iphone會比android用得順利,因為iphone可以手動set電訊公司,但android都有呢個choice但唔知點解整極都整唔到(純粹個人經驗)。至於點解呢個功能重要,因為手機自動揀電訊公司有時揀得唔理想,會揀左D有通話網絡,但上唔到網既network(呢個case多數比利時先會出現,唔知點解),咁唔洗驚,只要手動揀另一個network黎連接就可以正常上網了。

  • Wifi 熱點(Share唔share到wifi呢?)
    我呢張咭(c2餐)自稱無得share wifi (無得做 wifi hotspot),但我就無做過實驗。
    不過個淘寶link上面既A同B餐d咭佢都聲稱可以share wifi既。
  • 通話功能必要嗎?
    個人認為,若果你住 airbnb / booking.com 既apartment,就需要打電話。當然,都可以email或者用app聯絡,但唔夠打電話方便;如果你全部住24小時櫃台既酒店,咁可有可無,而我有住booking.com既旅館,行程有d延誤時我都有需要用到打電話通知酒店既時候。

    點樣打電話,最好睇說明同問客服,因為我既經歷係,有時要打區號,有時要加0有時就唔洗,次次都要撞返幾次唔同既combination先打得通。亦有情況係收到電話但打唔出,或者掉返轉,要睇定上面個描述,佢比card你時都會寄張紙黎教你既,佢會講明邊張咭打到收到電話、邊張只能收不能打。

  • 呢張咭咩電訊公司既?
    係3UK,個3係香港都有既3電訊公司果個3,不過佢係英國果間。
  • 講左開通日子之後可唔可以提早開通?
    如果你同客服講定幾時開始用,就按照講法做,因為我試過用(唔係uk3既sim)想早D開,就入黎用左先,發現又連到網,就照用,點知去到75MB (果張suppose有750 MB) 就停左,客服解釋,因為早左開既話,data費用會貴10倍,於是可用data就剩返 1/10。
  • 推唔推薦?
    想搵張穩定、可靠既歐洲用simcard,我都推薦係呢間店買(唔一定買我果個c2款,可以諗a b餐都得),萬一有咩事都搵到客服幫你。如果你唔想淘寶,但想要呢張3UK咭,可以睇下面方法四。

    另外,如果你去超過一個月,或者去exchange既,都建議用呢個方法(或者下面既方法三、四),唔好用當地咭,當地一定無咁抵。你可以問客服有無得一張咭續期用、充值等等,再唔係就一次過買幾張,每個月換一張,反正 whatsapp可以唔logout香港號碼繼續用,只要你唔走去重裝 whatsapp搞到要重新驗證既,都可以繼續正常使用。

  • 二、深水埗鴨寮街

    無時間等佢運 / 唔識淘寶,你都可以去深水埗鴨寮街果D電話咭檔買既,C出口直行就自然會沿途見到唔少。可唔可靠我唔清楚,因為我係淘寶既,但有資料話果度都買到3UK咭,都係有唔同GB/日數既combination,價錢合理。

    至於想係果度求其買其他牌子試下既話,我就唔太建議,雖然我去日本就係係果D檔求其買既,係日本都用得順順利利(但有時share wifi方面中過伏 或者 其實去到某用量會變慢速但無講明),但我有朋友話自己係深水埗買果d好伏,佢買左兩張唔同既去歐洲,兩張都用左一兩日就收左皮,對比起佢我覺得3UK真係好穩定,所以建議就算你想係深水埗買,都最好搵返3UK,唔好亂試d不知名sim card,佢唔同taobao,taobao賣不知名電訊公司既話你都可以睇d評價黎估佢好唔好用,仲有售後,但鴨記就做唔到啦。

  • 三、 歐洲12GB上網卡(一年)

    第三個方法係連登既金親故巴打提供既:
    佢係香港用三百幾蚊買左張 12GB 可用一年既電話咭,有個英國電話號碼,人地打到比佢,佢就打唔到比人,收到sms,聽落都好抵,好啱去exhchange既人用!佢係 香港總統商業大廈14樓01A室 買既。另外,鴨記都有,2016年底12GB/360日卡既價係 HK$400。

  • 四、 3UK 歐洲12GB上網卡(1個月)

    其實應該就係我淘寶得到果張黎,淘寶以外都買到既,20鎊有交易,鴨記都有,都可以睇下price.com既報價,但去之前記住打去問下係咪真係有貨先。
    → 即時睇香港購買地方 報價(https://www.price.com.hk/product.php?p=262541

希望呢篇sim card攻略幫到大家!

【最後更新日期:2018年7月26日】


更多Exchange、歐遊實用資訊、遊記:
芒果豆腐花遊記 https://mangotofufa.wordpress.com/
Facebook Page: http://www.facebook.com/mangotofufa/

Leave a Reply