【土耳其遊記 2019】土耳其九日遊(七)DAY 3 Cappadocia 超級靚天台熱氣球風景+住宿報告@Divan Cave House

黎到旅程第3日,就係全trip最難忘既環節——Cave House 天台睇漫天熱氣球日出景。今日天氣好到不得了,好清,眼前所見既真係出乎意料地極度靚,靚到好似假、key上去既一樣。黎到Cappadocia,真係一定一定要有一個早上係係酒店天台睇風景,靚到癲,癲到影相點加filter點tune都表達唔到佢現實上既癲!!

係住宿報告前,一於直接飛去講第二日呢個風景環節先。

話說黎到Cappadocia如果你要有所收穫,真係唔會可以好chill好舒服咁玩,因為最起碼你每朝都要5點前起身。今日已經係我地第二日係夏天日照極長既歐洲度,天都未光4、5點就爬起身出發,不過好彩天台睇風景只係需要出房門、行上去就到,但要影靚相當然都要預早時間換靚換化下妝。至於出發時間,就要睇定天氣app既日出時間,再提早d咁,越早越好,因為你酒店入面其他人都係為左睇呢個景而黎住,你早d就會係最佳時間霸到最靚既打咭位靚相。

Cappadocia其中一個好正既位係,佢好多天台好靚既Cave house酒店都唔係貴,人均唔過500蚊,所以好多人都可以afford到(唔似Santorini Oia咁一房四、五千起跳),個個都可以留係自己酒店天台睇風景。由於酒店人數多極有限,仲有d人係會出去玩熱氣球/上山睇,所以天台都唔會太多人,可以好鬆動咁影相,咁就唔會搞到個個要特登走到去某個觀景台,成村人一字排開咁你擠我擁咁睇。如果真係咁睇日出法,影相效果都唔會好,同時個體驗亦唔會有feel。呢度大概係我地當日天台既人數,人唔多,記得都係得4、5組人,全部都應該係酒店客。

所以想黎玩,第一件事就係上酒店網,搵間天台景觀開揚、有幾個打咭位既酒店就啱啦,位置方便反而可能係其次,因為呢度大部份行程都有酒店pickup service,住邊都係門口上車、落車。

我地呢日出到門口,個天已經有dd光,正正係就黎日出既時間,已經有唔少熱氣球開始飛左上天,已經係超級靚。 但sorry我影出黎勁暗,現實真係完全唔同層次。

一路行上去天台(樓梯係屋外),我地兩個都係不斷哇哇聲,因為真係靚得太震撼。唔洗幾耐,個太陽過左座山開始,d光靚到傻。由於我地唔係最早上去既人,當時打咭位全部有人影緊相,我地求其去左個邊位影下相先。

大陽升起之後,你亦會見到天上既熱氣球越黎越多。

雖然打咭位被人用曬,不過好彩大家都算自律(雖然都等左有d耐,因為想像3個女仔專程黎打咭,每人係一個位唔同pose咁影獨照好多張,再3個人唔同組合咁合照好多張,一定會搞好耐,所以早d上黎會好d),影完就會讓比其他人影。以下係我覺得最打咭able既位: (呢幾張係手機相,畫質會差D)

台面既野都應該係酒店一早放出黎做道具用既,因為果3個女仔走左之後都係放係度,我地就可以用,咁就可以係度影d扮一齊飲野既相

呢個位真係不得了,其實因為呢trip我想幫自己影多d相留念多過影景,所以睇返原來得景既相其實無咩到我記得要影景既時候,已經少左好多氣球。

除左呢個位,仲有幾個位都可以打下咭,呢個位都影左好多相

仲有呢張床都好靚,不過當然唔會係度訓,都係坐上去影下相。唔知係咪早上有d濕氣,印象中坐上去都好似有d唔係乾爽既感覺。

坐係呢個位影會勁靚,呢度真係影相一流(當然要避開樓下d車)

真係好靚好靚好靚好靚好靚好靚。

想像係大概你見到平時行過豐澤d電視機見到播住土耳其熱氣球果d畫面,但成個screen放大20000倍咁放係你面前,置身其中,感覺真係好奇妙。

到我記得影風景時,已經少左好多氣球,天都就黎光曬

頭頂飛過

以上已經係我手頭上既風景相,因為大部分時間都係同frd互影,所以比較少風景相既貨。
以影天台打咭相黎講,我覺得呢間人均唔洗$500港紙既Cave house黎講,已經好夠做超抵玩。

Divan Cave House 住宿報告

居住時期:2019年6月中

價錢:二人Twin Bed Room 人均 $442,包土耳其早餐

房間風格都係石屋黎,呢間房比上一間人均$233既大,一個範圍放曬兩張床

有趣地佢仲有個偏廳之類係個角落頭

浴室方面,佢都比上一間大,不過上一間個裝修好似貴D同埋光猛D。呢間就好有石屋風味

而佢個浴室都幾搞笑

Overall 間房都係偏暗,但係就乾淨企理,住得舒服。

酒店早餐

同上一間一樣,都係果d一大盤好似琴日淨左再用既土耳其style早餐
我都似拎左d似無咁伏,同唔似會肚痛既野填飽個肚就算。

食完早餐,抖多陣就展開第2日既Green Route Day Tour 綠線之旅啦。

如果想睇更多歐洲遊記或問問行程資訊,
歡迎Like Facebook Page  芒果豆腐花遊記 


【土耳其遊記 2019】土耳其九日遊(一)行程一覽https://bit.ly/3P7hh7o
【歐遊 2018】獨遊瑞法德奧17日童話小鎮仙境遊 路線行程 : https://wp.me/p8A312-14I
歡迎 Follow Facebook page 留意最新資訊同遊記: 芒果豆腐花遊記

Leave a Reply