【歐遊百幾日遊記】夏遊東南歐篇 (十一)希臘 第一晚抵達聖托里尼 SANTORINI 及 住宿TIPS

一到Santorini已經晚上了 首先當然 settle down

住宿資訊

我地今次住既係Fira (Thira) 既酒店,叫Lignos Hotel

間酒店有兩間姊妹hotels,一間同grade叫Blue Sky Hotel Fira,位置無咁靚不過就有泳池,另一間係貴野黎叫Suites Blue,間房有villa feel,成個酒店有個大泳池,而Lignos就係位置最靚(個位我會比9/10分),需要既話都可以去Blue Sky(一條直路落到去)用佢個泳池,早餐(包埋)亦都係要去果度食既。Check in 都係要去果度,因為Lignos係無職員既

https://www.booking.com/hotel/gr/lignos.zh-cn.html?aid=357003;label=gog235jc-hotel-XX-gr-lignos-unspec-hk-com-L%3Azh-O%3AosSx-B%3Achrome-N%3AXX-S%3Abo-U%3AXX-H%3As;sid=d60a21b3357574944506f731685dd97f;dist=0&sb_price_type=total&type=total&

其實book之前我地諗左陣,因為佢個rating唔係好高,主要原因都係話個reception好惡死,又會比左錢話你未比錢要搞一輪,不過佢幾平、位置又靚,我地做好準備證明我地有比錢,所以就唔怕,試一試
最後果然有發生 不過輕鬆搞掂

TIPS

Santorini最旺既區域係Oia 同Fira,
Oia係最靚,postcard見到既果個景就係果度了!
而Thira就係最方便,佢自己都有靚景,
係度既住宿價錢都唔貴(早book 的話),
來往全島、機場既巴士,全部都係係度做起點站既,
仲有出火山島果D船既碼頭,亦都係Thira度。
所以如果你住其他區域,你去邊都要搭程巴士黎呢度轉車架!
當然,如果你要住果D有私人泳池面海既超豪華白屋既,
就係要住Oia啦,否則,我認為Thira係最好既選擇
越近Fira巴士站同中間果D市集個位就係越靚,否則出入要行好多斜路
手機相遊記因為純粹出去食野同行,又晚上,所以無帶相機
以下係小米手機相 頂住先 d光同色好核突

首先,我好鐘意Santorini個氣氛,我地去到已經九點幾,天黑曬,

不過成個Thira仲係非常熱鬧,一街都係人!有種夜市既氣氛。

當然,都幾多強國人

因為沿山而建,一路都唔少梯級,但就好有風味,一街都係手信店

食野時間!呢度有個food court,平平地坐低食

亂影

有幾間餐廳,最左邊係中國菜,D大陸人唔知點解個個都一野衝去食返中國菜 睇佢地都係遊客,去旅行點解唔試下外國菜?


首先我地食左呢間好夠鍋氣好快手既即煮pasta,d sauce都好重口下

仲有

串燒小食檔


好黑

呢度仲有間食crepes既,都幾貴,但好好味

食食下仲有隻小貓
佢地狂痴住我地,因為我地比野佢食 好得意

食飽繼續行街

四圍都係白屋
家姐好鐘意白屋島,所以搵d手信比佢

呢個幾正,但我買下面果個,仲正

我地行行下見到張咁既野,中國客多到四圍都寫殘體字

黎到先知原來呢度有得join tour出海玩下
因為我地成日都唔會事前research太多
不過,唔敢一野book住,當然返去上網睇下值唔值得去同個價合唔合理
呢個tour基本上公價 20歐,去溫泉火山島
去碼頭期間仲有得騎驢(自費)
於是翌日我地就 book 左後日去

行完一大輪,我地就行返去 近到爆,基本上我地一出就係鬧市
呢間無reception,好似返自己屋企咁

歡迎 Like 我既Facebook Page 緊貼最新既遊記及攻略 : 芒果豆腐花遊記 

Leave a Reply