【歐遊百幾日遊記】夏遊東南歐篇 (三)由雅典機場前往雅典中心中伏記

早上經過DAY0既充份準備,我地簡直like a boss咁由機場ibis順利到達機場,飛到雅典!

嗚哇一落機,就feel到好清爽既天氣,  睇到好藍好清既天,仲有希臘既國旗
真係有種去左另一個國度既感覺

之後就去搭火車/地鐵,因為兩個都到到雅典,於是我地求其揀個黎買飛,就揀左火車, 結果我地認為呢個伏黎

希臘既火車有冷氣,對於係西歐既我地黎講實在太耐無感受過冷氣,好「新鮮」! 一上車,目及下D人先!  D囡囡有種中東美 ,而D男人就好有賊相 ,特別有個乞衣行足全程車乞食行左幾round,個樣好恐怖,寒曬背反白眼咁既樣,有喪屍feel ,行親埋黎都好驚。

去雅典google map話要係一個站轉車,我地就照做,落車。

一落,
對面有架車,但車身完全睇唔出佢去邊既 ,成個月台D電子設備亦都無電既,佢有鐘有燈牌(suppose show黎緊幾多分鐘有車果d牌)有電梯呀lift,但全部無開! 無電!  係咪太窮所以要省電。

D local好熟手地有車就上呀,出出入入個月台咁,而我地:

架車究竟去邊鬼度架!

唔知,車上面路線圖同googlemap講既唔match,google map上面好多班車都delay(仲要delay再delay),有時仲要一次過黎兩班車但都無講方向既 ,唔知邊上架好 。問人,但無人識聽英文! 最簡單問 ‘ To Athens ? ‘ 望住我唔知我up乜,無人比到反應 。之後,負負碌碌地成功去到另一個轉車站,但唔係同職員手語都唔知我地接住要去既轉車月台原來係要出去上條天橋再落再轉再上再落……(對我黎講係秘道黎 ),

總之就被希臘火車站玩到tum tum轉

所以,唔!好!搭!

搭地鐵或者巴士啦

最後我地比預期用多左兩粒幾鐘 ,終於到左雅典站了
我地迫不及待想要玩玩了!

於是,一野走去離火車站非常近既 Socrates Hotel 蘇格拉底酒店 個名都正過人
見網上面D相OK,仲包早餐,本新expect幾高汁
不過原來個外型好頹下 不過位置近車站就已經好好


(網上圖片)

都叫舒舒服服咁啦,只係個早餐好頹,第二朝都無再食佢個早餐,寧願訓多d (我地成日為左訓覺唔食D酒店10點就完既早餐(頹的話))

放低行裝確保冷氣係work既後,就出去搵lunch (已經飢餓到癲) 入左間bakery買佢d好大件又正既cake同包返去食,歎陣再出去,先三點!

之後,正式開始

【歐遊百幾日遊記】夏遊東南歐篇 (四)希臘雅典 蒙納斯提拉奇廣場 Monastiraki Square 一帶

歡迎 Like 我既Facebook Page 緊貼最新既遊記及攻略 : 芒果豆腐花遊記 

Leave a Reply